czwartek, 8 sierpnia 2013

Zabawa "PODAJ DALEJ"

Do założenia niniejszego bloga zmotywowały mnie dziewczyny, które zajmują się decoupage i posiadają juz blogi. Jestem nowicjuszką w dziedzinie blogowania ale uwielbiam decoupage
Dziewczyny już jakiś czas temu zorganizowały zabawę "Podaj dalej"  i tworząc to miejsce wzięłam w niej udział. Trafił do mnie świetny zestaw "gadżetów decoupagowych " od DECO EVI , którą miałam okazję poznać na moich warsztatach prowadzonych w Poznaniu.


Tyle dobrego do mnie trafiło, że aż mnie ręce swędzą aby wykorzystać, z pewnością to uczynię ponieważ pracuję nad kolejnymi ślicznościami do mojej montowni.

 Zgodnie z zasadami ogłaszam u mnie zabawę w "Podaj dalej"

1. Zapraszam osoby aktywnie prowadzące bloga.
2. Dwie pierwsze osoby, które zostawią komentarz pod tym postem, otrzymają ode mnie upominki.
3. Tym samym, zobowiązują się do zorganizowania zabawy u siebie na blogu, po otrzymaniu ode mnie podarków.
Ogłaszam zapisy w Montowni Śliczności zabawę dla dwóch pierwszych osób. Oto moja propozycja podarków:



Proszę o podanie maila w komentarzu, 2 pierwsze osoby wyrażają chęć udziału w zabawie.
Powodzenia!



6 komentarzy:

  1. Łał! Ile dobra!!!!Mam nadzieję,że rychło się ktoś skusi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja jestem łasa na takie kąski-jednak niedawno podawałam dalej-nie wiem czy znów mogę:)
    Serdecznie pozdrawiam!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wyśle do ciebie niespodziankę , na FB widziałam gdzieś twój adres .
      Pozdrawiam Anielice :-)

      Usuń
    2. Łał!Naprawdę?Dziękuję!

      Usuń
  2. Cudownośći- chętnie wezmę udział w zabawie, bowiem mam u siebie trochę scrapbookingowych rzeczy, których już nie wykorzystam, a ktomuś innemu może sprawić mnóstwo radości
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -doczytałam, że trzeba podać meila, oto on: jadwigakluczynska@o2.pl

      Usuń
    2. Witaj, bardzo dziękuje za odwiedziny, w mailu podam szczegóły.
      Pozdrawiam

      Usuń