czwartek, 8 sierpnia 2013

Alternatywa dla transferu

Witajcie
Pomimo dzisiejszej pogody, postanowiłam nagrać filmik instruktażowy, w  którym chciałam Wam pokazać jak łatwo ozdobić np.  torbę na zakupy, koszulkę , poduszkę lub inną tkaninę. 

Do tutoriala wybrałam płócienną torbę oraz
klej do tkanin Daily Art - małe opakowanie to koszt 8 zł. , motyw z serwetki , pędzel i  wałeczek

Zapraszam na filmik:


Mam nadzieje , że wypróbujecie ta metodę i podzielicie się ze mną wrażeniami 
Życzę owocnej pracy !





7 komentarzy:

  1. BRAWO!
    Naprawdę biłam brawo po obejrzeniu!Super lekcja!I nie w przyspieszeniu a realny czas!Brawo!
    Ja na pewno spróbuję!Tylko ten preparat upoluje!
    Moc pozdrowień!
    PS.Super Paznokcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że filmik się spodobał, w mojej pracowni jest troszkę bałagan - dopiero zobaczyłam to filmiku :) - ale najważniejsze, że się w tym odnajduję.
      Dziękuje za dobre słowo
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo mnie się ta lekcja podoba. Chciałabym jeszcze wiedzieć czy później prasujesz to przez papier czy nie ma potrzeby użycia papieru?
    Całość rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, prasuje przez papier żeby tafla żelazka nie była klejąca :)

      Usuń
  3. Świetne. Dziewczyny gdzie kupić takie płócienne torby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Soniu, możesz nabyć takie torby w naszym sklepie , uruchamiamy opcję internetową - sklep w trakcie budowy- ale możemy realizować zamówienie a jeśli mieszkasz niedaleko Tarnowa Podgórnego k/Poznania to zapraszamy osobiście www.klunkierownia.pl lub na Facebooku -Klunkierownia.
      Pozdrawiam

      Usuń