piątek, 9 sierpnia 2013

Pracowity tydzień

Witajcie kochani wieczorową porą

w tym tygodniu dużo się u mnie działo, ponieważ w sobotę  czeka mnie festyn w mojej miejscowości gdzie będę prowadziła warsztaty. Na warsztatach pokażę jak można w bardzo prosty sposób ozdobić mydełko, które z powodzeniem może uszczęśliwić obdarowaną osobę  Jak to na festynach, kiermaszach i podobnych imprezach przewija się dużo różnych osób więc mam nadzieję, że  moje prace znajdą nowych właścicieli.

oto dzieła z ostatnich czterech dni....
skrzynki w starym stylu mogą służyć jako kwietniki na balkonie lub tarasie

romantyczne serducha - zawieszki

deski, deseczki na kalendarze wyrywane -dekoracje

obrazki



kolorowe mydełka

zakładki do książek



mobil - zawieszka

biżuteria


świece

wieszaki, chusteczniki

torby płócienne




Napiszcie proszę co Wam się najbardziej podoba i czy będąc na takiego typu imprezie kupilibyście któryś z przedstawionych "gadżetów"






12 komentarzy:

  1. ale slicznosci tworzysz ;) zostaje tu , podgladac Twoje cuda ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże i znowu zabrakłoby mi kasy ha ha ha . Serca są obłędne i bardzo podobają mi się te deseczki z ptaszkami są cudowne. Gratulują pracowitości:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Aniu- na pewno kupilabym skrzynki na balkon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skrzynie są bardzo praktyczne - używam ich to moich szpargałów jak jeżdżę na warsztaty, ale transfer dodaje im uroku :)
      Dziękuję

      Usuń
  4. Cudne prace!!!!!!!!!!!!!!!Wszystkie!
    Mi napis Home się ogromnie podoba-koncepcja świetna!!!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elementy do napisu znalazła moja koleżanka, podczas wspólnych zakupów, wyszedł świetnie.
      Dziekuję

      Usuń
  5. Cudne te działa ;) jest na co popatrzeć i na czym oko zawiesić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystko, a serduszka naj :)
    No i dzięki za pomysł z olejkiem do transferów (a myślałam, że na temat transferów wiem wszystko, a tu proszę - okazuje się, że wiem prawie wszystko ;), a prawie, jak wiadomo, robi różnicę)

    Pozdrawiam bardzo ciepło i serdecznie po sąsiedzku, Rokietnica o rzut beretem ode mnie :)
    No i będę tu wpadać, bo jest na co popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, na pewno kupiłabym skrzynki , serduszka i mydełka. Podoba mi się u Ciebie będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń