czwartek, 1 sierpnia 2013

Popołudniowe powitanie

Witajcie !!!

walczyłam dziś cały dzień żeby utworzyć bloga... ale efekty to Wy ocenicie.... moje umiejętności w tej dziedzinie są raczej znikome i dlatego zajęło mi to tyle czasu.
Oczywiście dziękuję wszystkim, którzy mi pomagali w tej materii podsyłając instrukcje i filmiki....
Serdeczne podziękowania dla Różanej ławeczki od której właściwie się to zaczęło.... sama myśl o blogu.... ale jak patrze na te piękne rzeczy które tworzycie to zapragnęłam stać się członkiem tej społeczności.

Nie wiem jak dalej pójdzie mi z pisaniem i przedstawianiem pomysłów ale jestem dobrej myśli

Tak więc witam oficjalnie w Montowni Śliczności

Pozdrawiam i zapraszam

Ania

13 komentarzy:

  1. Witamy w blogowym świecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Zapowiada się pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, będę się starać aby Was nie zawieść :)

      Usuń
  3. Wspaniale! Mam apetyt na więcej! Moc pozdrowień!!!!!!!!!!!!!PS.Piękna Tabliczka!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne to powitanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, super - gratulacje!!! moje niespodzianki wędrują do Ciebie- już ogłaszam na swoim blogu!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. HA witaj Kochana w blogowym świecie:) Jestem dumna z Ciebie, choć sama pewnie nie dałabym rady. Super, ze Jesteś z nami. Wiwat Aniu, musimy to opić ha ha ha . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, witaj bardzo ci dziękuję za pomoc jakoś się udało ale jeszcze sporo ustawień przede mną , ale z takimi nauczycielkami dam radę. Na zdrowie o tej porze to tylko mineralna niegazowana ... :)

      Usuń
  7. Pięknie Ci wyszło :))Chyba sama poproszę o ten sam zestaw lekcji :)A te nowe ptasiorki w tle przeniosły mnie do czasu dzieciństwa, skojarzyły mi się z wzorami na ścianach w domu mojej babci :))Pozdrawiam serdecznie. Dora

    OdpowiedzUsuń