piątek, 2 sierpnia 2013

Letnia biżuteria

Dzień Dobry
Dziś rano  usłyszałam śpiew ptaków co sprawiło, że szybciej podniosłam głowę i postanowiłam nie marnować tak pięknego letniego dnia.
Pomyślałam, że skoro jest lato i większość osób się z tego cieszy, to może przedstawię letnie komplety biżuterii, które kiedyś zrobiłam.
Opiszę jak powstały, jest to bardzo prosta i nieskomplikowana metoda decoupage:

  • Zakupiłam bransolety i kolczyki przez allegro - polecam Sklep Sosenka - bardzo dobre ceny, szybka dostawa i świetny kontakt.
  • Następnie maluję farba akrylową, kolczyki z obu stron  i wierzchnią część bransolety jeśli wnętrze ma być innego koloru wówczas tego nie robię i suszymy 
  • Wybieram motyw z serwetki i przymierzam do elementów , wycinam nieco większe niż kolczyki bądź bransoleta i przyklejam na klej do decu Heritage lub innej firmy.
  • Po dokładnym wysuszeniu przyklejonych motywów wystające  brzegi serwetki likwiduję używając papieru ściernego  o wysokiej ziarnistości 200 -220, pamiętajmy aby szlifować z góry na dół  tylko w jednym kierunku po delikatnym skosie. 
  • Tak przygotowaną biżuterię mamy właściwe gotową oczywiście można ją jeszcze ozdobić perlatorem lub przykleić tasiemkę pasmanteryjną.
  • Ostatnia rzecz jaką musimy zrobić to zabezpieczyć pracę lakierem akrylowym, ale powiem Wam, że zrobiłam doświadczenie i pomalowałam lakierem do podłóg -takim do parkietu- wyszło fajnie, bardzo błyszcząco ale długo wysychał.  
A teraz możemy się cieszyć biżuterią, której nikt nie ma i ponieważ jest unikalna i wykonana własnoręcznie

Graficzne motywy

Letnia kolekcja

Blue styl

czarno-białe

Wesołe kwiatki

Karnawał w Wenecji

Różowe róże

Spękana
Pozdrawiam Was i na dziś wybieram Różowe róże :)

2 komentarze:

  1. Wspaniałości!!!!
    Też poluje drewienka w Sosence, ostatnio też w Strugu(8,45 chustecznik np.),no i M-artprojekt:)
    Moc pozdrowień z gorącej Czernicy:)
    ps. czekam z niecierpliwością na lekcję efektu brzozy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info o dostawcach, a o efekcie brzozy z pewnością napiszę, jednak teraz mam trochę pracy ponieważ w każdy poniedziałek szkolenia a w sobotę 10.08 jestem na festynie u mnie w Rokietnicy więc muszę naprodukować moich śliczności :)

      Usuń