wtorek, 20 sierpnia 2013

Jak odmienić drzwi?

Witajcie kochani,

Dziś chciałabym Wam pokazać jak w prosty sposób można odmieć wygląd starych i bardzo brzydkich drzwi. Mieszkam w domu gdzie zawsze coś trzeba remontować, tak więc przyszła kolej na mały korytarzyk. Wiadomo szpachlowanie, gładzenie wyprawki i naczeszcie malowanie. Bardzo lubię malować ściany więc zrobiłam to z przyjemnością. 

Ale jak wielkie było moje rozczarowanie, kiedy stwierdziłam, że drzwi są okropne !!!!!
coś trzeba wykombinować .... można pomalować farbą olejną no wiadomo od frontu .... ale od środka...... nie, nie, nie... troszkę kreatywności......

No i wymyśliłam: 
  • wymienię szybkę na nową - groszowa sprawa u szklarza
  • musi być dekor - np. z tapety - wzory są powalające !!!!
  • a że po remoncie został mi klej do tapet to sprawa była już przesądzona
  • wykończenie z paska samoprzylepnego 
  • a klamka i zamek pomalowane świeżą farbą 

Do tej metamorfozy potrzebne były : nożyczki, pędzel, wałeczek, tapeta papierowa, pasek wykończeniowy i klej do tapet, miara

Tak wyglądały moje straszne drzwi  przed odnowieniem i kolejne etapy pracy




Osobiście jestem bardzo zadowolona z niniejszego efektu mojej pracy. 

Może na zdjęciu nie wygląda to jakoś szczególnie ale uwierzcie mi, że w realu o niebo lepiej.

Żeby w korytarzyku był komplet to czekają na mnie jeszcze wieszaki, które z pewnością przerobię na ten klimat.

Proszę o komentarze co o tym sądzicie, przecież tapety nie muszą być tylko na ścianę, prawda ???

Pozdrawiam z mojej Montowni .....





6 komentarzy:

  1. Mnie się podoba moje drzwi od łazienki też wymagają remontu więc kto wie może skorzystam z Twojego pomysłu :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mogę podrzucić jakiś pomysł a może się przyda :)

      Usuń
  2. No pięknie:) Już zerkałam na fb, super pomysł na odnowę.Gratuluję pomysłu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysl.Chetnie wykorzystam go w swoim domku. Ciekawa jestem jak papierowa tapeta sprawdza sie w uzytkowaniu?
    Zastanawiam sie jeszcze nad wykonaniem drzwi metoda decoupage?

    OdpowiedzUsuń