środa, 14 sierpnia 2013

Podaj dalej..... rozdane

Witajcie kochani,

Powstanie mojego bloga zawdzięczam decoupagowym siostrom  i blogerkom, które publikowały rożnego typu porady, tutoriale i prezentowały swoje prace i tym samym skłoniły mnie do przyłączenia się do tej rodziny.
Zakładając bloga wzięłam udział w zabawie PODAJ DALEJ i otrzymałam od DECO EVI piękny zestaw śliczności.

Z mojej propozycji zabawy skorzystały następne dwie osoby :
Anna Maria - Mój Magiczny decoupage http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/
Jadwiga Kluczyńska - Jadwiga-sercem tworzone http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/

Z tego kreatywnego zestawu udało już mi się wykorzystać pewne materiały - serwetki, które przykleiłam na torbę płócienną oraz świecznik, który ozdobiłam.
















                                        Dziękuję za wspólną zabawę :)

3 komentarze:

  1. Świetne Aniu, cieszę się że się przydały moje materiały, prace jak zwykle cudne:) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wspaniałości -doszły wczoraj!

    Cudne Twe Torby!!!!!!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń