niedziela, 12 stycznia 2014

Razem możemy więcej !!!!!

Witajcie kochani,

Dziś dzień szczególny ponieważ gra dziś Wielka Orkiestra Pomocy Świątecznej . Z roku na rok coraz większa rzesza osób przyłącza się do czynienia dobra. W naszym kraju jest wiele dziciaczków, które potrzebują pomocy i tak też jest z synkiem mojej "decoupażowej siostry" Ani Marii . Przystojniak jest od 10 lat pod opieką instytucji, które są w stanie zapewnić mu odpowiednie terapie.

Oto Maciej:
Kilka dni temu Ania ogłosiła "Handmade dla Macieja" i nie wyobrażam sobie aby się nie przyłączyć.
Moje prace są wykonywane z potrzebny serca i dla przyjemności więc tym bardziej cieszę się, że mogę coś zrobić dla Przystojniaka.

Praca gotowa i w poniedziałek zostanie wysłana pocztą do Ani , mam nadzieję, że wesprze ona terapię Maćka. 





Anioły są wśród nas więc niech będzie ich jak najwięcej .

Wszystkiego dobrego dla Ani i jej Maćka .



5 komentarzy:

  1. O kolejne dobre serduszko...ja też przyłączam się do prośby Ani i szykuję coś dla PRZYSTOJNIAKA...NIECH ROŚNIE I CORAZ BARDZIEJ ROZKWITA...:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane siostry decoupagowe cóż mogę rzec ze łzami wzruszenia w oczach...DZIEKUJĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym takie śliczne pudełeczko zakupiła tylko nie wiem gdzie. Czy to jest jakaś aukcja organizowana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ulko,
      bardzo dziękuję za Twoje wszystkie komentarze z pewnością skorzystam z Twoich rad. Co do Anielskiego pudełeczka odsyłam na stronę Mamy Maćka https://www.facebook.com/annamaria.maniak?fref=ts oprócz tego prowadzi bloga Maciejka i bloga o decoupage Mój magiczny decoupage u źródła dowiesz się najwięcej.
      W razie czego gdyby okazało się że pudełeczko "znalazło nowy dom" to mogę wykonać kolejne na zamówienie.
      Pozdrawiam

      Usuń