czwartek, 17 października 2013

Skrzynie zawsze mile widziane ....

Witajcie kochani, 

 dziś czwartek wiec będzie to warsztatowy czwartek .... jak wspomniałam w poprzednich moich postach wszelkie pudełeczka, skrzyneczki inne cudeńka zawsze się przydadzą. Niniejsze skrzyneczki były tematem naszych ostatnich zmagań.
Wykonałyśmy skrzyneczki w technice shibby chic oraz  ze spękaniami jednoskładnikowymi; uczestniczki warsztatu szybko "załapały" o co chodzi i dzięki tak pojętym uczniom powstały nasze cudeńka.
Sami zobaczcie jaki były tego efekty.












Mam nadzieję, że moje "nauki" nie pójdą w las ..... :)
a tutaj moje skromne dzieła,  jedna wykonana na Dzień Nauczyciela







A tutaj kolejna na specjalne zamówienie -  na imieninki dla koleżanki, która urządza mieszkanie .... myślę, że będzie pasować


A na zakończenie dodam lawendowy akcent... większość z nas uwielbia te motywy....




... i na tym kończę pudełkowy szał .....
Zapraszam również do instrukcji Krok po kroku jak taką skrzyneczkę wykonać i jakie stosować preparaty.

Pozdrawiam Wszystkich, którzy do mnie zaglądają

Miłego wieczoru

4 komentarze:

  1. piękne prace! a z instrukcji na pewno skorzystam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za odwiedziny mam nadzieję, że instrukcja się przyda

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Kochana, za każde twoje miłe słowo :)

      Usuń