sobota, 21 września 2013

Nauka bywa czasem przyjemna....

Witajcie kochani,

W tym tygodniu rozpoczęłam cykl warsztatów artystycznych  nie tylko z decoupage. Po licznych letnich festynach i imprezach plenerowych pomyślałam, że dobrym pomysłem na  zagospodarowanie jesiennych popołudni będą takie spotkania. Dzięki uprzejmości właścicielki Cukierni-Kawiarni CIACHO w Rokietnicy pierwsze zajęcia odbyły się w ubiegły wtorek. Na zajęcia przyszły dziewczynki z czwartej klasy szkoły podstawowej w Kiekrzu.
Uczyłyśmy się jak udekorować świece przy wykorzystaniu techniki serwetkowej i ozdabiania taśmami pasmanteryjnymi. Sprawiało im to wiele przyjemności i radości.
Natomiast w czwartkowy wieczór spędziliśmy przy tworzeniu "Serca na dłoni"  w stylu vintage.
 
Uczestniczki naszych warsztatów były nowicjuszkami w dziedzinie decoupage jednak świetnie sobie radziły.
Korzystaliśmy z papierów klasycznych, serwetek oraz tapet papierowych, które świetnie się do tego celu nadają. Powstały śliczne serducha a nasze uczestniczki były bardzo z siebie zadowolone a ja byłam bardzo dumna że mogłam poprowadzić takie sympatyczne zajęcia.  A korzystając z okazji, że popołudnie spędzaliśmy w klimatycznej Kawiarni "CIACHO" skorzystałyśmy z  jabłecznika na ciepło z lodami....pycha!!!

Polecam http://www.ciacho-cafe.pl/index.html


 A oto efekt końcowy :


Kolejna relacja z naszych wspólnych zajęć już niebawem, natomiast w osobnym poście zamieszczam tutoriala jak takie serce wykonać.

Pozdrawiam jesiennie
Montownia Śliczności


1 komentarz: